Shop Mobile More Submit  Join Login
Orange Lamborghini Aventador J Concept by GLoRin26 Orange Lamborghini Aventador J Concept by GLoRin26
Orange Lambo Aventador J Concept Wallpaper
//uploaded by B'user

info about J Concept: [link]

-----------------
Triple-Decker bus: [link]
CLS Cabrio: [link]
Smart Boot: [link]
[sketch] Merc A-class Rally car: [link]

ENJOY IT!
Add a Comment:
 
:iconfotoheini:
fotoheini Featured By Owner Oct 24, 2013  Student Photographer
great Angle,Car and Colors
Reply
:iconblsdesq:
Blsdesq Featured By Owner May 31, 2013
About as perfect as they come! Well done!!
Reply
:iconmiuraeri:
MiuraEri Featured By Owner Nov 1, 2012
I'm sooo gonna have a car like this!
Reply
:iconmaxwwy:
maxwwy Featured By Owner Sep 11, 2012  Student Interface Designer
Love
Reply
:iconbfktoniq:
bfktoniq Featured By Owner Jul 28, 2012  Hobbyist Interface Designer
SWEEEEET!!!
Reply
:iconfarzad-haunted:
farzad-haunted Featured By Owner Jun 17, 2012
i love aventador
Reply
:iconstargatealpha:
stargatealpha Featured By Owner Apr 15, 2012
Niiiiice:clap:
Reply
:iconsuperreddevil:
superreddevil Featured By Owner Mar 26, 2012  Hobbyist Photographer
well, PRETTY ORGASMIC. :)
Reply
:iconroxioxxltu:
roxioxxLTU Featured By Owner Mar 22, 2012  Student Interface Designer
Best car ever. Just saying. :D
Reply
:iconglorin26:
GLoRin26 Featured By Owner Mar 25, 2012  Student Artist
agree!!
Reply
:iconsravend:
SRavenD Featured By Owner Mar 21, 2012  Student Digital Artist
Can anyone say new batmobile concept lol
Reply
:iconfilippo92:
FiLiPpO92 Featured By Owner Mar 21, 2012  Hobbyist Digital Artist
photography?? this appears a 3D
Reply
:iconmexicanguy:
MexicanGuy Featured By Owner Mar 21, 2012
the return of the black sting?
Reply
:iconrazor-psg:
RazoR-psg Featured By Owner Mar 21, 2012
Looks great, but why is the old Stig driving it? D:
Reply
:iconglorin26:
GLoRin26 Featured By Owner Mar 21, 2012  Student Artist
hehe.. .that's Lambo's alien driver
Reply
:iconrazor-psg:
RazoR-psg Featured By Owner Mar 21, 2012
It seems fitting for lambo.
Btw the no roof and no windshield will kinda suck without a helmet. :D
Reply
:iconmistereclipse:
MisterEclipse Featured By Owner Mar 21, 2012
Ohhhhh..... damn that's SWEET!!!!!!
Reply
:iconglorin26:
GLoRin26 Featured By Owner Mar 21, 2012  Student Artist
well done to LAMBO!!!
Reply
:iconmistereclipse:
MisterEclipse Featured By Owner Mar 21, 2012
Hell yes!
←this car is called the Marussia B2 if you haven't heard of it, check out my group, [link] it has information on it and lots of other awesome cars!
Reply
:iconglorin26:
GLoRin26 Featured By Owner Mar 21, 2012  Student Artist
I know Marussia B2...interesting design!
Reply
:iconmistereclipse:
MisterEclipse Featured By Owner Mar 21, 2012
Yeah. Beautiful car.
Reply
Add a Comment:
 
×
Download JPG 1920 × 1200




Details

Submitted on
March 21, 2012
Image Size
995 KB
Resolution
1920×1200
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
6,137 (2 today)
Favourites
139 (who?)
Comments
21
Downloads
862
×